Kızlar sabahtan beri belimden başlayıp kasıklarıma vuran adet sancısı gibi sancılarım var. Dün nişanım gelmişti post açmıştım. Dk tutuyorum uygulamadan 10 dk 12 dk 5 dk şeklinde. Sanırım düzensiz. Sabah 7 bucuktan beri devam ediyor. Şiddetli şekilde belim ağrıyor 😭 doktora ne zaman gitmeliyim?