tatlibebegim_ ebrusko yaa ben erken gebelik testi yaptım çıkmadı tamamen negatife dönmüş kanda pozitif çıkar mı ki aşılamanın 10.günündeyim çatlatma iğnesininde 12.günü
Pptyaa ebrusko ayy coook sevindim canımm sağlıkla kucağına al banada dua et bende pozitif göreyim inşallah ☺️🤲
ebrusko Pptyaa ediyorum canım inşallah seninde pozitif olacak hissediyorum ben 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰 çok Aminnn🤲🏻🌸
Hafizebirhanim Pptyaa siz ne zaman test yapacaksiniz acaba (: insallah hayieli guzel haberler alirsiniz , tanimiyorum sizi ama guzel habelernzi bekliyo ve dua ediyo olacagim (:
ebrusko Pptyaa kullandım canım. Aşılama olduğundan beri vajinal progestan ve duphaston kullandım , sana ilaç verdi mi doktor
Papatyadusler ebrusko sabah productor yapicam canım geçen pazar negatifti inşallah pozitif olur canım rabbim isteyen herkese nasip etsin sende sağlıkla kucağına al inşallah 💙💙
ebrusko Papatyadusler aminnnn canımm testin güzel haberlerini buraya da yaz geliyor gelmekte olan 🤲🏻🥰🌸
Kader69 ebrusko sizin adınıza çok sevindim bana umut oldunuz İnşaAllah bu güzel haberi buradan veririm
ebrusko Pptyaa bazen idrar testleri bozuk olabiliyor adet olmazsan kan ver canım 🤲🏻 Allahim inşallah gebesindir
Hafizebirhanim Pptyaa rabbim bekletiyorsa guzellestiriyordur, insallah hiccc ummadiginiz enn tez zamanda bu haberi hayirla alirsiniz 🥺