Rabissssscee ebrusko rabbim gönlünüzde olanı hayırlı şekilde ömrünüze nasip etsin inşallah 🥰 aratmadan uğraştırmadan kendi haznesinden nasip etsin 🌸🫶🏻 8 sene bekledim :) rabbim hakkıyla anne baba olabilecek kimseyi bekletmeyin inşallah 🤲🏻
ebrusko Rabissssscee aminnnnn inşallahh şu mübarek cuma gününde 🤲🏻 sizin sonrasında kendiliğinden mi oldu doğdu mu kaç yaşında 🥰🧿
Rabissssscee ebrusko kendiliğinden oldu, 30 haftalığız henüz 🥹 tansiyon sorunu, suyun sınırda olmasıyla falan uğraşıyoruz rabbim beterinden korusun 🥲
tatlibebegim_ Benimde aşılamamın 9. Günü sabah erken gebelik testi yaptım o kadar silik çıktı ki flaşla zor görüyorum akşam kan vericem net sonuç çıkar mı ki?
Pptyaa tatlibebegim_ bence bekle benimde aşılamanın 10.gunu testte gayet belli çift çizgi vardı ama sonrakilerde yoktu iğne etkisi olabilir
ebrusko Rabissssscee oyy Allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻 kucağına aldığında hepsi geçmiş olacak 🤲🏻❤
tatlibebegim_ Pptyaa iğnenin etkisi geçmiştir bence varla yok arasıydı çünkü dün yaptığımda belliydi bugün kaybolmuş
Kader69 ebrusko benim de ilk asilamam bende 28 yaşındayım asilamamin 4. günü İnşaAllah o iki çizgiyi görürüz
ebrusko tatlibebegim_ ben asilamadan sonra hiç test yapmadım. Bugün 14. Günüm. Bu aksam kan vereceğim
tatlibebegim_ ebrusko acile gittimde kan testi yapmıyoruz dedi pzt sağlık ocağında yaptırcam mecbur o zamanda 12. Gün olmuş oluyo