3 çocuğum kış bebgi subat ve ekim ikizlerimde kasim bebegi olucaklar digerlerinden tecrübeliyim evin içi sicak oldugu icin kis cikamiyoruz çıtçıtlı badi üstüne uzun kollu ince bantaniye kullandim hep cok sicak sevmiyorlar zaten petekler acik ustune ince penye yelekler giydirdim hep tulum cok rahat oluyor ilk 3 ayda daha sonra esortman ikili takimlar rahat giyiliyor cok küçük kiyafet almayin inanan elinde kaliyor insanin bebek ilk 3ay hic kiyafet kirlenmiyor zaten ilk 3aylik kiyafet fazla almayin