Kızlar 34. Haftadayım dün akşam 5 den beri adet sancılarım oluyor aynı zaman da ishal başladı . Akşam yine oturup uzanabiliyordum sabaha doğru 5 den beri ayaktayım ne uzanmak iyi geliyor ne yatmak . Sadece ayakta durmak evin içinde dolanmak biraz olsa rahatlatıyor ? Bunlar yalancı sancılar olabilir mi ?