Mom12yes Yarın sezeryan olacağım inşallah kayısı hoşafı diyorlar sade suyunumu içmeliyim yoksa içindeki kayisilariyla berabermi içmeliyim
Minis122 Mom12yes gazini cikwrmadan kati gida beslenmeye izin vermiyorlar sadece sivi oda 6 saat sonra sezeryandna cikinca. Sut gelsin die
int34 Mom12yes Ben sadece suyunu içmiştim tanesini de ye demedi kimse 🙃 Zaten bol bol çorba veriyorlar hastanede 🤣 katı gıda yok
Nurr_22_22 Mom12yes kayısıyı meyvesuyu olarak tuket gaz çıkarman önemli meyvesuyu su çorba gibi şeylerle besleniyorsun zaten