ikincigeliyo Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptircaktim aç iken kanımı aldılar ilaci içip 1 saat sonra gel dediler ev yakın diye geldim ilaci içtim ama çıkardım hepsini dayanamadım zaten çok zor içtim nolcak şimdi ya bosa mi gitti 😅
ikincigeliyo Yazmelegi_ of ya çok zor sabah aç karnına durunca zaten midem çok kötü oluyor hiç aksamaz o yüzden hemen bisey yemem gerekiyor ekmek falan midemi tutsun diye bisey yemeden şerbet gibi içince dayanamadım