Gebeliğimin başından beri aynı doktor ve hastaneye gidiyorum. (Arada bir devlete göründüm sadece) . Başka doktorlara da görünmek istedim ama olmadı . aklımda da kaldı açıkçası. Doktorumla doğum hakkında pek bişey konuşmuyoruz.. yani hızlı hızlı bitiyor randevu hep. Doğum ücretini sordum dün 10 binmiş ama içine dahil olan hiç bir şey yok sadece doğum ya da sezeryan. Bir de ebeleri önceden tanıma şansımız var mı 😬 aklımda kalan bir yer var orası özel klinik ama doktorun çok adını duydum çok iyi olduğunu falan bu haftada oraya gitsem tanışsam absürt olur mu sizce? En azından fiyat alırım belki çok ısınırım bilemiyorum. Özel olduğu için tüm ekibi görmüş olurum diye düşündüm. Ama iki doktor da birbirini tanıyor ayıp mı olur kafam karışık . 35+3