Mineabdullah1 deniz mikrop yuvası,herkes de girebilirsiniz yazmış. Enfeksiyon kaparsınız ya. Çoluk çoçuk tuvaletini denize yapıyor ıyyy iğrenç. Ben bekarken bile denize giremezdim iğrenirdim. Bari bu sene sabredin,gelecek sene girersiniz. Enfeksiyon kapsanız sorumlu burda yorum yapanlar olmayacak