1Gozde1Yusuf- haftaya cuma cikcak sonuc ama nerdeyse herkesin yüksek çıkmış ya benimde yüksek çıkarsa boşuna yoktan yere uzulecegim çok sinirliyim kendime bunu kabul ettiğim için. Haftaya cuma Serkan beye gideceğim sonucumj göstermeye hemde bebek cinsiyet göstermedi ona bakacağım. 2 doktor ile giderken nasıl yaptınız ayda 1 gidiliyor ya genelde doktora 1 ay birine 1 ay birine mi gittiniz bende 2 doktor ile gideceğim artık Öznur hanım ve Serkan bey , doğumda devltte düşünüyorum