Benim de ilk hamileliğim de suyum azaldığı için suni sancıyla doğum yaptım hiç kendi sancım ve açılmam yoktu doktorum sancı geldikçe ıkın dedi açılman olur dedi okadar çok ıkınmışım ki doğum hemen oldu buda inşallah öyle olur 😂 senin de aklında bulunsun ne kadar ıkınırsan okadar zorlanmazsın inşallah