Arkadaşlar 13 haftalık gebeyim dün hafif adet ağrısıyla birlikte tuvalete gittiğimde idrarla karışık kan gördüm ve peçeteye sildiğimde bir iki damla olacak şekilde pembemsi kan vardı hemen acile koştum alttan muayene etti doktorum sonra da göbekten ve bebekte bir şey olmadığını plasentanın bile iyi gözüktüğünü söyledi gebelikte böyle kanamalar olabiliyormuş çok fazla kanama ve ağrın olmadığı takdirde bu gibi durumlar gayet normal dinlen bütün gün dedi bu durumu yaşayan var mı benim gibi?