Selam kızlar çok şükür bugünleri gördük 😊🥰 Doğum hikayemi yazmak için bende çok beklemiştim sonunda kavuştuk benim 2. Hamileliğimdi sezeryan olacaktım zaten ayın 22 sinde tam 38+2 olduğum gün sabah ezanında uyandım kalktıktan sonra sağ kaşığımdan bir sancı girdi dedim heyecan yaptım heralde evin içinde dolaşmaya başladım oturuyorum kalkıyorum geçmiyor böyle değişik bir sancı sonra eşim namaza kalkmıştı ona geri yatma dedim sancım var sanki beraber oturalım dedim ben uyuyayım sağlam biri lazım akşama kadar beklemek için dedi o geri yattı sezeryana saat 10 buçuk gibi alacaklardı beni neyse sonra benim bebek toplanmaya başladı karnımda ben ilk kez sancı neymiş o zaman anlamaya başladım hatta burda yazdım sancım mı başladı acaba gitsem mi diye hastaneye sonra sancı geçince dedim saçımı yapayım düzelşyiriciyi prize taktım ama öyle bir sancı geliyor ki ne mümkün 😂😂 eşime kalk kalk doğuruyorum diyorum sanki hemen sancı gelince doğuruluyor 😂😂😂hastane eve yakındı hemen anneme söyledim kadın apar topar kalktı hastaneye geldik nst bağlandım sancılarım 5 dk ya birdi sonra 2 dk ya bire düştü sancılar 70 80 90 ı buluyor ben yatakta ölüyorum resmen ama hiç açılma yoktu o zaman dedim yarabbim insanlar nasıl normal doğum yapıyor gerçekten hepsine plaket vermeliler hayatımda ben böyle bişey yaşamadım hemşirelere diyorum beni hemen alın götürün diye doktorum geldi hadi hazırlan gidiyoruz hemen dedi ameliyathaneye indik belimden uyuşturdular ekip çok güzeldi oğluşum doğdu böyle güzel bir koku yok sonra dikişlerim oldu 40 dk sürüyor odaya geldik emzirme başladı Şuan çok iyiyiz şükür ilk yürüyüşler zor oldu ama hemen yürüdük büyük küçük tuvalete çıktım bugün kendim başıma kalkıp yürüyorum melek oğlum yanımda Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin