Rukiss35 Ben de çok çok üzülmüştüm ama şükür et hamile kalabilmişsin tekrardan nasip olur Allahın izniyle . Senin için dua edeceğim Allah en yakın zamanda tekrar nasip etsin🌸 Vücudumuz o kadar güzel yaratılmışki sağlıksız bir durum varsa onu uzaklaştırmak istiyor. Bu da şükür sebebi aslında. İnşallah güzel güzel sağlıklı evlatların olur ve bu günleri unuttururlar. Ben geçmez sandım ama geçiyor emin ol zaman her şeyin ilacı bol bol dua et 🙏🏻