Ayse65 çok yüksek çıkmış ben 50 mg kullanıyorum en son 3.52 di,bebegimi iki gün önce kaybettim acaba troıdım yükseldi hormonlarım agır geldi diye düşünüyorum troıd illet bısey ve çok önemlı hamıle kalmak için çok iyi beslen ve ilacı gün güne iç her doktora gittigigmde hepsı ömür boyu kullanıcaksın yoksa cocugun zor olur diyolardı hamılelıkte en fazla 3,5/4 olması gerekiyo iyi bak kendıne ve bebegıne sağ salim kucagına al inşallah