Fatmabltc Kzlar nolur yalnız olmadığımı söyleyin sabaha kadar bı saattte bir uyaniyorum sebepsiz bel ağrım çok fazla 😩
Yazmelegi_ Fatmabltc bel ağrım kuyruk sokum ağrısı bende de var dönerken bile ağrır mı ya o derece beni maffediyor 33+0 dayım bende
Nerfemm Fatmabltc 32 haftaligim bebek iri ve cok agirlastim ayni agrilari çekiyorum. Yalniz degilsin😘
Rumeysakc Fatmabltc yalnız değilsin . Hiç uyuyamıyorum. Bel ağrısı kasık ağrısı hepsi var . Sol tarafa yatınca sol yanım çok ağırıyor. Sağa yatamıyorum . Of of
Rumeysakc Fatmabltc kuyruk sokumu ağrısından bahsetmiyorum bile . Resmen oturduğumda kalkamıyorum. Böyle bir acı yok
Smyyns 37 deyim bir ay oldu gece uykusunu unuttum gündüz uyuyorum gece oturuyorum normal ağrılar artık hele ilerledim de bak yerleşme sancıları başlıyor ki Allah yardımcımiz olsun