majamm kızlar, her sabah uyandığımda “acaba gece uyurken bebeğimi karnımda ezdim mi” , “kötü pozisyonda mı uyudum” diye telaşlanıyorum. saatlerce bebeğimin haraketini bekliyorum. Gebelik 24cü hafta. var mı benim gibi olan?
Zzeyynep04 majamm ben doğurdum ama da böyle birşeyle ilk defa karşılaşıyorum karnın şiş değilse ozaman yatmanda sorun yok ama gece endişen varsa mutlaka karnının altına destekleyen yastık koyabilirsin.