Ebru1995 Birazdan hastahaneyr yatisim yapılacak. 40. Haftadayim ve Bir haftadır açılmam 1 cm bu sebeple suni sancıyla doktorum başlatacak. Bebeğim iri olduğu için sezeryana da alabilir hemen. Bana dua edin lütfen 🙏🙏🙏🙏
Ebru1995 Esrassoysal Yenibirannee 3_fistikannesi şuan suni sancı alırken size yazıyorum. Allah razı olsun dua edin lütfen
Esrassoysal Ebru1995 Allah’ım kolaylık versin. Yardımcımız olsun. İnşaallah sağ salim tez vakit alırsın
guzel_anne34 39+6 sancım hiç yok ama tansiyonum çıkıyor ve 2 cm açılma var rahim yumuşak dedi doktor yarın gel suni sancı verelim normal doğum olsun istiyorum korkuyorum dua eder misiniz