5 gün önce biraz pembe akıntım geldi sonra kahve akıntıya döndü biter düşüncesiyle doktoruma ertesi gün yazdım ama bu sefer biraz bebekte baskı hissettim ve yazdım doktoruma gel bi bakalım dedi muayene etti ve 1 cm açılmam varmış sonra ultrosona soktu bebeğin kalp atışı kilosu hersey gayet güzel ama tedbir amaçlı akciğer iğnesi yapmamız gerekiyor dedi ve 24 saat müşaade altında tutalım dedi ne olur ne olmaz hem gözetimim altında olursun ve yatış yaptım serumla ve iğneler ve 2 saat arayla nst yapıldı sancım olup olmadığını kontrol etmek için şuan daha iyiyim dün akşam çok şükür çıktım doktorum gayet iyisin bebekte hiçbir problem yok yine iletişim halinde olalım dedi ve kafamda deli sorular bu açılma acaba bebeğin erken gelmesine işaretmi araştırıyorum ya birkaç gün önceden başlar açılma yada birkaç hafta önceden çok şükür akıntım gitti yine dikkat ediyorum kendime sizede sormak istedim bu durumu yaşayan annelerimiz varmı 🥲