Mirali_MY 4+6 hamileyim kızlar 2 yıl sonra 2. Bebeğim sezeryan olmuştum bugün öğrendim test yaptım 🙏🏻☺️çok şükür ağrım oluyor kasıkta baya birde beyaz akıntı geliyor normalmi ilkinde böyle şeyler yaşamamıştım korkuyorum 🥺
Mirali_MY annesinincivcivi1 birazda olsa rahatlattın beni teşekkür ederim 🙏🏻 bugün hastaneye gideceğim zaten