Gulsaharen92 Elif2424 ayni durum bende de var 28+2 haftaligim şimdi doktora gidiyorum kontrole soracağım senide bilgilendirin.
Betulnnmz Elif2424 30 haftalıkken benim de öyleydi bebek makat gelişti 34 de göbeğimin hemen yanında hissediyordum o şekilde dönmüş 35 e girmek üzereyiz daha baş aşağı dönmedi 🤷♀️ ama ilk sezeryan olduğu için buda öyle olacak
Sebnem9593 Ben hep aşağıda hissediyordum haraketlerini her doktora gittigimde soruyordum yerlesmesi normalmi diye normal cikiyordu 23gun once detaylida bile normal çıktı ama 3gun once kontrolde bebeğin kafasi düşmüş çok aşağıda😔
xbebegimx Elif2424 benim de kasiklardaydi bebek ters duruyomus kafasi yukarida ayaklari asagidaydi . Asagida hissedersin baskiyi, hareketi demisti.
Rabissssscee Elif2424 benimde öyle oluyordu doktorum bebek sırtı dönük olduğunda hareketlerini kasıkta yada vajina tarafında hissedersin demişti