Kızlar ben de doğurdum… dün geceden beri sancı çekiyormuşum haberim yok sancım vardı ama inanın yorgunluktan bel ağrısı sandım sabah doktora gittim akşama planlayalım dedi çatıya baktı çok dardı seçimi bize bıraktı çocuğu zorlamamak için epidural sezaryen oldum inanın çok güzel geçti bebişte sağlıklı ben 38 hesaplıyordum ama doktorum 37+3 dedi 2400 gram 47 cm sağlıklı minik bir oğluşum oldu. Sorularınız varsa cevaplarım.