Iremgizem Slm anneler 25 haftalik hamileyim 3. Cu hamilelgim ama ilk defa böyle hissediyorum bebegin 2 3 gündür hareketleri çok aşağıda kasiktan ve alttan hissediyorum bu normalmi acaba yaşayan oldumu bilen varımdır?
Yenibirannee Iremgizem bende 24. Haftadayim 2. Gebeliğim. Ilkinde de bunda da resmen kasıgımda hep hareketleri. Daha yeni detayli ultrason oldum bebegin kafasi ve vucudu asagida baya ayaklari da midemde 🥲 hatta doktor dedi sürekli oturamazsin rahatsiz eder ve wc ye gidersin hep extra sakincali bir durumun yok dedi kontrolde