Homozigotmutant Evet biliyorum bir çoğunuz için ne güzel bir şey bu gibi bir durumdur ama benim önceki kayıplarımdan dolayı malesef pimpirikleniyorum 2 gün önce doktordaydım her şey yolunda dedi gördük çok şükür ama çıksın karnım artık 😊
scl Homozigotmutant canım bende bugün 16+2 oldum ama bildiğin çıktı önüm 🙈 öyle ben burdayım demiyo ama hamilelik karnı olduğu belli olmaya başladı. İç karnın dar veya geniş olmasıyla ilgiliymiş sanırım bu durum. 😌
Ayse92 Merak etme canim 19.haftaya giricem bende hala düz karnim fiziki yapiyla alakali olabiliyor 6.aydan sonra daha net belli oluyormuş bende bekliyorum bakalim😊