Zehradinc çok geçmiş olsun benim haftasonu boğaz enfeksiyonuyla başladı ve alerjik öksürüğüm var çocukluktan beri nefes aldırmadan oksurtuyo hemen KBB a gittim ateş öksürük ne ararsanız vardı maalesef sinüzitte olduğundan çok ağırdı hastalığım antibiyotik verdiler birde minoset , bol bol su ılık biseyler içiyorum bol bol çorba tavuk suyuna boyle biraz gribim sakinledi antibiyotik icmeme rağmen hala oksuuryorum Allah şifa versin günlerdir tam çözümünü bulamadım bugün duş aldım az rahatladım o kadar inşallah sizde iyi olursunuz