Senazg Kızlar allah aşkına bi öneri söyleyin Son zamanlarımdayım 37 haftalık Ayaklarım batıyor yani sanki vücuduma fazla geliyormuş gibi geceleri asla asla uyuyamıyorum soğuk suyla dakikalarca yıkayıp masaj yapıyorum dakikalarca ama uzandıgım yataga geçtiğim an huzursuz oluyor atıyor ayaklarım bi çaresi var mı? 😢😢
EsiraK Senazg masaj yapıp havaya biraz dik bacaklarını sonra yastık koy bacakların yastığın üzerinde uyu hergun havaya kaldir gün içinde bacaklarını biraz birde magnezyum ilacı iç ben öyle yapa yapa düzeldi uyutmuyordu eskiden bacaklarım şimdi şikayet kalmadı bacak için magnezyum ilacını bıraktım iyileşti bacaklar diye bu seferde el parmaklarım uyandığımda çok şiş olmuş gibi yumruk şekilde kapali uyanıyorum el parmaklarım bnde açarken acıyor yada açık olan parmakları yumruk yapamıyorum çok değişik birşey yeniden içiyorum magnezyum iyi geliyor Allah kolaylık versin çok zor bu tür şikayetlerle yaşamak bir an önce kurtuluruz 😭
Ihlamurrengi Bende de var o yanma dahil. Kovaya su, buz, elma sirkesi koyup yarım saat bekletiyorum. Bi nebze o gece rahat uyuyorum 🙏🤲🏻