Aysenuraras03 37 haftamdayım hala migde yanması ve ekşimesi var amaçlı kötü vedadır istivar etmeden geçmiyor bazenisyivar etsem dahi devam ediyor sizde de oluyor mu ve geçmesi için ne yapabilirim