Betii00 Kızlar 2 gündür kıvranıyorum midemden.o kadar şiddetli bir ağrı ki sırtıma vuruyor ve sırtım kırılacakmış gibi ağrıyor,dayanılamayacak derecede bir ağrı…ne iyi gelir lütfen yardım edin çok kötü durumdayım sabahlara kadar kıvranıyorum …😢😭
Baturalpinannesi Betii00 caanim benim de mide yanma çok oluyo gaviscon kullanıyorum ama senin söylediğin kadar dayanilmayacak kadar değil biraz rahatlatiyo doktoruna bı danış istersen soda ve yoğurt da anlık geçiriyo deneyebilirsin
Merveftm Betii00 benimde öyle kuzu uykuyu unuttum artık. Rabelis vermişti doktor sabah aç karnına o çok iyi geliyordu hiç yanmiyordu ama sadece aç karnına içersen yoksa asla işe yaramadı bende. Bide süt ve badem
Merveftm Betii00 benimde öyle kuzu uykuyu unuttum artık. Rabelis vermişti doktor sabah aç karnına o çok iyi geliyordu hiç yanmiyordu ama sadece aç karnına içersen yoksa asla işe yaramadı bende. Bide süt ve badem
kubraaksoy Betii00 bende de oluyor ama ara ara oluyor. Burda yazanlardan görmüştüm doktorları bı ilaç vermiş bu mide yanması için o iyi geliyordu sen de doktoruna sor bı istersen
Betii00 Merveftm gaviscon kullanıyorum zerre etki etmiyor ve ağrısı aşırı derecede sırtıma vuruyor bir de sizin söylediginiz ilacı söylüyücem.2. Hamileliğim ilkte de yanma olmuştu ama bu idare edilecek gibi bir ağrı değil safra mı acaba sırta vuran ağrı .. teşekkür ederim hepinize :)
Merveftm Betii00 Bı baktır yine safraua Allah korusun kuzum. Ama bende artık mide yanmasından bayilacak gibi oluyordum çok kötü bı his. Uykusuzluktan oturduğum yerde uyuduğumu biliyorum o kadar halsiz kalıyordum. Onu yazdır bı sabahları aç karnına iç inşallah faydasını görürsün. Benim son hafta azaldı oda gaviscona geçtim. Azaldı dediğim 3 günde gaviscon bitiyor duysun😬🥹😂