Gozde_nzl Kızlar 39 haftalıkken mide bulantısı ve yanma şikayeti olan var mı doktor ne dedi bende acayip oluyor uyku uyuyamıyorum resmen
MelikeBlbl16 Gozde_nzl 39+2 deyim. Benim bilac aydır mide yanması oluyor. Gece yatarken 1 cay bardagı süt iciyorum. Rahat uyuyorum
Felicity 39+4 de yoğun bulantı ile sancım geldi. Doktorum rahim ağzı açılırken bulantı yaptığını söyledi. Sonra da doğum oldu zaten:)