Merhabalar arkadaşlar, bunu buraya hiç yazamicam sanıyodum zaman öyle geçmek bilmiyodu ama ben doğurdum 🥲 daha gününe varken suyum gelince normal beklerken sezaryene alındım ve bebeğim geldi. Dünyanın ennn güzel duygusuymuş, Allah isteyen herkese yaşatsın inşallah 🫶🏻🫶🏻🫶🏻