yumamiii 2 saatten fazla oturduğumda uzanmadığımda sağ tarafımda inanılmaz bir ağrı oluyor acı gibi böyle içten dayanılmayacakmış gibi.. hiç duramıyorum ne dışarda ne evde illa uzanmam gerekiyor resmen oturmaya hasretim. Size de oluyor mu oturunca o ağrı 😓
Hicrano00 yumamiii bu haftalar hersey mevcut 🙈 33 haftalik olarak az önce doğuruyorm sanmıştım 🙈 Rabbım sağ salim kavuştursun bizi kuzucuklara 🙏
Elfelf0 yumamiii 2 saat yinw iyi oturuyosun ben 1 saat sonra yaticak yer arıyorum uykularım haram oldu sırt bel ağrılarından 😒
Seval2468 yumamiii 30 +2 yim aynı sekildeyim. Parka yürüyüşe gittik sağ tarafima bir ağrı girdi eve taksiyle geldik. Şuan ne sag tarafıma dönebiliyorum ne yatabiliyorum. İlk ogkumdada böyleydi doktorum bebek büyüdüğü için böbreklerine ve boşluğuna baskı yapıyor dedi. Tam ayakları o tarafta hareket ettikçe nefesim kesiliyor
menessare Yarım saatten fazla oturunca sağ tarafım kaburga sanırım benimde batıyo ağrıyo uzanmam lazım o yüzden pek bi yere gitmiyorum çünkü oturamıyorum
Mrsceyms 35 hafta oldu bugun. Hastane de sabahladim. Gecmeyen ishal bulanti enfeksiyon 😔 anne olmak cok zor.
TariAlcarin Kızlar öncelikle hepimize Allah hayırlı doğumlar nasip etsin Ben de bir şey sormak istiyorum ayağım çok şişiyor siz nasıl önlem aldınız acaba
Seyma3534 TariAlcarin tuzu kestim günde 2 tane maden suyu içiyorum ve inanın ödemime iyi geliyor. bir de magnezyum desteği çok önemli. günlük 1 tane de muz yiyorum. magnezyum ödem tansiyon dengeleme vücut ağrılarına birebir 🥰
1asel-duru 35 haftalıgim her türlü ağrıyı yasiyorum uzun süre otursam kalçama ağrı geliyor yurusem belim kopuyor yatsam nefesim sıkışıyor çarpıntı oluyor çatim ağrıyo bacaklarımı açamıyorum kemikler sızlıyor hiç rahatım yok anlayacağınız