Tugce3561 Kızlar 32+3üzz az önce lavaboya girdim sümüksü bi akıntı gelmiş normalde akıntım olur ama bu şekilde değil internetten nişan görsellerine baktım benziyo napmalıyım şimdi acile gitmeli miyim sabahı mı beklemeliyim
babyasyanil Rengi ne canım benimde bugün geldi sümüksü kahverengi ve biraz kanlıydı doktora gittim bebek hareketlerini takip et suyunu ve sancını takip et dedi nst de sancımda cıkmadı bekliyorum sadece doktorunu bilgilendir istersen
Tugce3561 babyasyanil kahverengi leke veya kan yoktu sarımsı sümüksü bi akıntıydı haftam çok erken açılma başlamış olmasından korktum siz kaç haftalıksınız
babyasyanil Tugce3561 sakin ol ama kötü düşünme her sarı akıntı nişanda değil benimde vardı mantar olmuşum mesela 🥲 stres yapma bebişinde etkilenmesin. Güzel haberler alırsın inşallah 💜
Tugce3561 babyasyanil bugün idrar tahlili yaptırdım onlar temiz çıktı enfeksiyon mantar vs olsa çıkardı diye düşünüyorum umarım sadece normal bi akıntıdır😥
babyasyanil Tugce3561 30 dan sonra akıntılarda çoğalıyor doktorum öyle demişti. İçin rahat eder gidince hem bebişi görmüş olursun kafada soru işareti olmasından iyidir 🫶🏻🫶🏻