Merhaba kızlar. Öncelikle yargılayacak olan veya anlamayacak kimse yazmasın. Ben 20 haftalık hamileyim, öncesinde sigara içiyordum sigarayı bırakamadan hamile kaldigimi öğrendim epey azalttım günde 1 veya en fazla 4 tane içiyorum. Tamamen bırakıyorum vicdanım sızlıyor çocuğum sağlıksız doğacak diye nasıl bırakabilirim sigarayı bırakabilenler yardımcı olabilir mi?