Hilalbeby benim ilk gebeligimde sütüm yetersiz kalmıştı.Sariliktan hastanede yattı Mor ışık altında olmasına rağmen değer hiç düşmedi ve artmıştı.imza atıp çıkarttık.Doktorumuz bı mama bı meme şeklinde bir hafta ilerleyin dedi,bol bol güneş ışığı aldırdık.Sarı örtünün kanıtlanmış hiç bir etkisi yok tamamen batıl onlara inanmayın.Mamayı da sakın kötü bir şeymiş gibi düşünmeyin bebeğimiz için her ne kadar anne sütü önemli olsa da destek gerekiyorsa o zaman verilebilir.Bu şekilde bizim değerimiz hemen düşüşe geçmişti.