ilk dogumumu spinal sezeryan oldum çok panik yaptım korktum iğne hiç acımıyor ama sonraayaklarimda his gidince kaygilandim midem bulandı nefes alamaz mis gibi oldum çok korktum gereksiz yere korktum aradan beş sene geçti şimdi gene spinal olcam bebeğimin ilk çıkışını görmek muhteşem bı duygu bu yüzden kendimi telkin ediyorum motive etmeye çalışıyorum ama heyecanım gecmiyo doğumu güzel geçenler yazarsa en azından moral olur 😊