nur34_ ya bir de mesele para değil aslında , özenip yaptırıyoruz , düşünüyoruz ve bir şekilde mağdur oluyoruz . Peşine düşmeniz de çok normal , karşınızda umursamaz bir tavır gördükten sonra kimse 1 kuruşunu bile bırakmak istemez . İyi yapmışsınız alarak . Umarım daha fazla kimse madur olmaz 🙏