MERVE3734 Merhabalar şuan 7 haftalık gebeyim . 5.haftadan beri kahverengi kanamalarm oluyor. Doktoruma gittigimde düşük tehlikesi oldugunu dinlenmemi söyledi ve progestan kullaniyorum . Ďun yine kontrole gttm herşey normal iyi dedi. Ama kanama hala dewam ediyor kahverengi sekilde. Bnm gbi olan hamile arkadaslarm warmi. Cok korkuyorum ilk gebeliğim. Bana moral verin noluur😣 .
blackeagle MERVE3734 merhaba canım benimde 5 haftamda kahverengi leke geldi hemen acile gittim bir problem yoktu doktor cok normal yerlesme kanamaları olur dedi sen yinede dinlen çok takma kafana benim gecti suan 13 haftalik olduk bile :)
Minnak-123 MERVE3734 hic korkmaaa kuzucumm ilacnı dzenli kullan bol dinlen Allahn iznnle bse olmaz ben 3 ay kullandım hem igne hem hapinı ki kanamalı oldu bildiģin lekelenmeyide gecmsti 3 . Aydan snra gecti cok skür .. seninde geçer iyi dsün iyi olur Allahn iznnle 😊
Sewo MERVE3734 canim benimde 6. Haftada başladı 10 haftaya kadar kahverengi durmadı hatta bazen aşırı oldu ayakta durduğum zamanlar.simdi 11 hastalığım durmuş birşey yok gibi progestan kullandım iğne kullandım.
Busemm MERVE3734 MERVE3734 15+4 günlük hamileyim 2 gundur tekrardan başladı kahve lekelenme sümüksü bu gece gittim acile doktor progeston yazdı bi sorun olmadığını söyledi şuanlık kırmızı bir kanama olursa sorun varmış yinede kafasına takılıyor insanın bende pimpirik herşeyde doktora giderim 😔
Dimple23 Çoğu gebede oluyo kanama bende de çok oldu 20 gün sürdü dinlenin profesranınızı ihmal etmeyin bişi olmaz Allahın izniyle
MERVE3734 Dimple23 Allahın izniyle insallah. Hep ağlayasım geliyo. Ilk gebelik .ve daha 7 aylık evliyim . Insallah düzelir .dua edelim birbirimize
alibusra2009 cnm hic korkma bende kahverengi ve kirmizi leke geldi hatta 3 gun kan geldi adet gbi 5.ci haftada suan 10 haftalik bazen cok yorulunca yine leke oluyor ama doktorum bi sorun yok dedi kalp atislari fln normal bazi hamileliklerde olur annem 9 ay adet bile gormus ustelik ikizlere hamileyken stres yapma
MERVE3734 alibusra2009 bende duydum hamdolsun kalp atışını . Ilk gebelik olunca korku oluo tecrubesizlikten . ALLAHIN IZNIYLE BISEY OLMICAK
Moonsherose87 10 günü geçmişti koyu kahverengi idi bende korkuyordum ama geçti seninkide geçer kendine dikkat et
alibusra2009 MERVE3734 INŞALLAH cnm bisey olmaz benimde ilk gebeligim bnde cok korkmustum sni anliyorum
MERVE3734 Peki bu kanama neden oluyo . Bazılarınin kese etrafı kanar bazen eşi kanar. Doktor bisey de demedi. Tek dedigi cok kanama olursa gel kahverengi de gelmene gerek yok. Yat dinlen dedi
Sewo MERVE3734 aynen banada birşey demedi diyorum hocam kese arkasında kanama var mi yok diyor rahimde kanama alanı var mi yok diyor.ama düşük olmasin diye dünya iğne ilaç veriyor hatta 5 gün yatırdı anlamıyorum ki banada doğru düzgün birşey demediler
Rabiahmet68 Gece gece içimi rahatlattınız canlarım çok teşekkür ederim. Allahın izniyle kontrolumuz var yarın yani bugün bebeğin kalp atışlarını dinlicez içimi rahatlattınız çok tşk ederim. Allahım tüm hamişlerimize kolaylık versin canlarm aynı durumda olanlarıma ve hasta olan hamişlerimede Allahımdan şifa istiyorum♥️
Nsrin5 Canım benimde olmuştu soktor beni yatırdı bi hafta kadar kaldım progestan 200 mg kullandım proloton iğne vuruldum beş adet vermiştş doktor bi hafta arayla vuruldum ilişkiye girme çok su iç çok kalkma ayağa ben progestanı vajinadan fitil olarakta kullandm doktor o daha etkili olur demişti ama ondada epey geriye itmen lazım ilaç akıyo çünkü hiç korkma telaş yapma Allahın izniyle geçer ama çok dikkatli ol
Cnrmom Sizinle aynı haftada benimde düşük tehlikem oldu. Ve ben çalışıyordum hamile olduğumdan haberim yoktu. Doktoruma gittiğimde düşük tehlikem olduğunu söyledi kesenetrafında kanamam olduğunu söyledi 5 tane iğne vermişti 3 günde bir vuruluyordum birde progestan kullandım sabah akşam fitil olarak çok şükür şimdi 14 haftalık olduk 🙏🏼 Rabbime dua et bebeğini sana bağışlasın sakın korkma kendini yorma uzan dinlen yarım saatte bir ayaklarının altına yastık koy öyle yat. Temizlik yapma bu sıralar doktorun kanamanın azaldığını söylediği zaman temizlik yaparsanda evi 10 dk da hemen süpürüyorsan 1 saat otur uzan dinlen sonra toz al yada sil 😘. Rabbim bebeğini sana bağışlasın inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏼
MERVE3734 Cnrmom Allahm hepimizin yardımcısı olsun insallah. Cok zor bisürec psikolojik olarak etkileniyor insan . Dikkat ediyorum ev falan hic süpürmedim tehlikeden beri . Eşim yardım ediyor .Allah razı olsun .hayırlı geceler annelere😘