Sudeeee Merhaba bu hastane de doğum yapan var mı acaba tecrübeleriniz neler hizmeti nasıl Odaları nasıl temizliği vs . Benim doktorum bu hastaneye geçiş yapıyormuş mecbur burada doğumum olcak Sezeryan olacağım Bursalı hanımlar tecrübelerinizi yazarsanız
turkuaz_ Sudeeee aekadaşım oldu benze ziyaretıne gitmiştim gayet güzel yoğun bi hastane olduğu için tecrubeli oluyor hemşireler falanda yanı tabi çok kaliteli bi hastane diyemem ama güzel yani bende ilk bebeğimin kurtajı orda olmuştu güzel kolaydı öyle abuk subuk triplerle uğraştırmıyolar devlet hastanesi gibi yapılması gerekli şeyi en kısa yoldan çabucak yapıyolar 😄
Havvaca Benim doğumum orda olacak. Dr uma güveniyorum hastane de şimdiye kadar en ufak bir sorun yaşatmadı. Nstdeki ebelerin falann tavrı yaklaşımı çok güzel ben hiç sorun yaşamadım ♥️
Havvaca Elenora nilüfer doruğu bilmiyorum gitmedim hiç sadece muayene 600 doğum 16.500 diye biliyorum