adenimm_ Arkadaşım ümreden getirdiği Meryem ana otunu verdi doğumum için ama nasıl kullanacağım bilmiyorum yapanlar deneyenler nasıl kullandınız bazısı 2-3 hafta önce suya atın diyor bazısı sancınız başladığı anda diyor 🤷♀️
Aynr1380 adenimm_ ben 2 doğumumda kullandım . Sancım başlayınca suya koydum bildiğim sureleri Meryem suresi okudum faydasını gördüğüme inanıyorum . Maneviyatı yüksek bende . 3. Doğumum olacak yine sancım başlayınca koyucam
Glcan10 adenimm_ doğum başladığında suyun içine atılıo ben komşuma verdim saolsun yasin ve bildiği sureleri okudu suyun içine atınca ve okununca ot açılio o açıldıkça rahimde açılio ve kolay bi doğum oluo Allahın izniyle ben cok kolay doğum yaptım şükür mutlaka yapın doğum bitince suyun içinden alınması gerekio