Benim ara ara kanamalarım oluyordu progestan başlamıştı doktorumuz kanamalar biteli 2 hafta oldu hiçbir sorun yok diyor ama progestana devam diyor 25. Haftadayız ilaçla da içim rahat etmiyor gebelik boyunca kullanan var mı bu ilacı bebeğe bir zararı olur mu ki