Bendede kadın doğum doktorum enfeksiyon var dedi kızmakçık dediler yüksek riskli gebeliğe yönlendirdi orasıda daha tamamen sonuç alınmamıs diyip enfeksiyon bölümüne yönlendirdi enfeksiyon bölümüde sonuçlrıma bakarak hastalığı hamilelik öncesinde geçirdiğimi ve bebeğe bir etkisinin olmadığını söyledi en doğru sonucu enfeksiyon bölümü söylüyor ama bence korkmanıza gerek yok içinizi ferah tutun