Filiz32 Kızlar selaaam bugün kontrol vardı 38 hafta olduk 00.00 itibari ile. Sancım çıktı ama açılmam falan yok sancı fotisini atıyorum benim gibi olan bi aydınlatabilir miii
Hamdiyevural Filiz32 açılmamış fazla olmmaistir ondan hissetmemis olabilirsiniz ilerleyen vakitlerde. Hissedersiniz
Filiz32 Hamdiyevural yani bu nst çıkan sancı doğum başlangıcı ilerleyen vakitlerde artacak demek değil mi
Hamdiyevural Filiz32 orası hiç belli olmaz hareket edin sürekli acilmaniz varmı doktor bakmadimi acaba bennimdde 110 70 çıktı 2 haftaya doğum olur dedi sizi pek bilemiycem bekleyip gorucez saglikla gelsin bebisler
Filiz32 Hamdiyevural açılmam yok bugğn çatı muayenesi etti bayramdan sonra görüşürüz diyip gönderdi ay inşallah saç Salim alalım kucağımıza 🙏🏻