Nasipse 10 gün sonra doğumum var. Çevremdeki tecrübeli anneler hep bebeği ilk emzirmeden önce gögüs ucuna soğan sür sil sonra emzir öyle yara olmaz diyorlar. İlk duyduğumda garipsedim ki halen öyle ama karşıma bi iki defa keşfetten bunla alakalı video çıktı öneren doktorlar varmış. Aranızda bunu deneyen oldu mu acaba ne kadar doğru ya da ne kadar etkili?