Damlagulll Son 72 🎉29+5 nede çabuk geçiyor zaman ilk testi elime aldığım hissi unutamadım hala o iki çizgiyi gördüğünüz anki düşünceleri alalım.🤣ben şey şimdi benim kadar bı göbeğimmi olucak dedim 🤰🥴
Hizligonzales Damlagulll ilk bebegim tedavi ile olmustu bu kendiliginden oldu hic gebe oldugumu dusunmeden yinede bi ihtimal deyip test yaptim o iki cizgiyi gorunce elim ayagim titremisti dogrumu bu hamilemiyim gercekten diye saatlerce kendime gelemedim hic beklemiodum çünkü
incinur0102 Damlagulll son 3 bizimde.Bizim zorlu bir sürecimiz oldu 30 lu haftalar hayaldi hep ama nasipse şimdi bakiyorumda bı kaç güne doğuruyorum 😍😍
Hamdiyevural Damlagulll uygulama 7 gösteriyor hayırlı bakalım gobuse veda edicez aman edelim havallar çok sıcak hiç cekkilmiyor
Damlagulll Hizligonzales işte o an içine doğuyor annelik duygusu işte ne güzel değilmi🥰💐 sağlıkla gelsin inşallah kavuşmayı nasip etsin yavrularimiza 😌🤰💕
Damlagulll Sevgi01 sıcak ve havaların genel durumu bizi en çok etkileyen gerçekten ve sıcaklara denk gelicek olması dogumlarimizin🥴
Damlagulll incinur0102 harika bir duygu değilmi son üç ama 😌 kesinlikle çok karışık duygulardasinizdir die düşünüyorum ve oldukça heyecanlı 🤭🤭 rüya gibi gecicektir o üç gün de🤣uyku tutmayacak olmasina rağmen
Damlagulll Hamdiyevural ay değilmi kesinlikle 🤭🤭ama büyük bi bosluga dusucez gibi ben özlerim ararım göbeğimi 🤣🤣
Yasoramazan Damlagulll son 20 inşallah vaktinde gelirse tabi 🤭 Konya’da havalar şansıma serin gidiyor şimdilik iyiyiz şükür 😇
Damlagulll Yasoramazan burada dolu yağıs bitmiyor ama Ağustos gibi durumlar ne olur bilmiyoruz tabi bir kaç gündür böyle gider gibi ama bunaltıcı sicaklar gelir gibi yavaştan artık 😐
Damlagulll Sevgi01 yazın tadını çıkarmadan kısa girmek zor olucak evden çıkmayan bir ben değilimdir bu havalarda herhalde 😏
Tugraseda Damlagulll hiç ummadığım anda ihtimal dahi vermediğimiz zamanda geldi bu 2. Gebeliğim. Cok zor bi dönemimizde allah resmen kendinize gelin demek için ilaç gibi gönderdi onu bize şimdi son 99🫶🏻
Damlagulll Tugraseda inşallah neseniz huzurunuz daim olur sağlıkla guzelliklerle beraber gelsin umuyorum mutluluklar 🤭🤭🎉🥰
Hamdiyevural Damlagulll çok çektim bn göbekten bebisiim yanımda olucak yeter baana hiç de ozlemiycem hamisligi valaa 🤣zor geçti gecciyor sanmam boşluğa dusecegimi 😆
Damlagulll TC0101 harika yaa ne güzel bence bu son günlerin tadını çıkaralım yiyelim içelim sonra ise yaramiycak ben bütün gebeligimde bunu düşündüm şimdi canım bunu istedi diyemiycem 🤭🤭🤭🤣
Yasoramazan Damlagulll Ağustosta maalesef sıcak olabilir ama ona allah kolaylık veriyor. Hamile kalmadan önce inşallah kışa denk gelir hamileliğim diye dua ederdim şimdi de doğuma kadar havalar böyle serin gitse diye dua ettim şükür önce bir güneş açıyor sonra arkasına yağmur geliyor nasıl güzel oluyor çok şükür valla 🤭😇