Kirmizibalik1 39+3 de olacak INS :)) Dr 38de alalim dedi ben bekleyelim bir sakincasi yoksa kendi belirlesin vaktini dedim , bakalim. Suan 38+2
542854 buusur ilk gebeliğim 38+4 ikinci gebeliğim 38+3 şimdi ise 38+6da alicak doğuma doktor o günde arefe gününe geliyor 😂