Nerminn5308 Kızlar 38 haftadayım iki gündür vajinama sokulmalr oluyor ara ara inceden iğne gibi saplanmalar neyin belirtisi olabilir sizce 🤔
nrslkskn Nerminn5308 ben doktora sormuştum bebiş aşağı inmeye başladığından dolayı bu ağrıların normal olduğunu iletmişti.
Hizligonzales Nerminn5308 bebegin hareketinden olabilir acilmadan dolayi olabilir 38+2 de ayni o hissi butun gun boyunca yasamadim dayanamadim aksamina hastaneye gittim 2cm acilmam olmus 38+3 tede dogumum oldu.
Ballilokma Ben de 36. Haftadayim aynı şekilde gün içinde batmalar oluyor. Doğuma hazırlık batmalari ilk doğumumda da yaşamıştım.