Ezgiaa banada öyle demisti ama benim öyle sıkıntim vardı kısalma açılma olmadi bebek kanala girmedi yoksa 1 tanesi olsa suni falan denencekti hakkinda en hayirlsii neyse o olsun sezeryan oldum çok istedim normal olsun nasip olmadi korkulcak bisey yok