Orada yapmayı düşünüyorum malum özeller çok pahalı bulunduğum yerdeki devlet hastanesini sevmiyorum Arnavutköy de oturuyorum. Yetersz bi hastane gibi geliyor. Çam Sakura da yaparım diyorum ama bazı olumsuz yazılar okudum boydan kesiyor lar çuval gibi dikiyolar asistanlar giriyor servisi ilgisiz gibi gibi. Orda yapan lar bilgi verirse sevinirim. Bu ara da 3 kere muayne gerekiyor muş sanırım öyle mi? Bn bayram sonrası ilk kez gidicem nasip se polikilinğe 25 haftalığım. 2 kere acilinde muayne oldum sâdece