Kızlar an itibariyle 5+0 olduk bile 🥲
Devlete ilk muayene için randevu aldım bayramdan sonraya, 6 Temmuza çıktı en erken randevu. O zaman 6+6;7 haftalık olucaz. Acaba keseyi vs görmek için özele gitmem gerekiyor mu, yoksa bekleyeyim mi ? Neredeyse hiç belirtim yok, arada bir hafif kramp oluyor sadece, ilki böyle değildi çoktan kusmaya başlamıştım bile..