Zln2152 ❤️❤️
Ben de ilk bebeğimde hastalanmıştım doğumda üşüttüm sanırım hatta kızım da hastalandı, hastanede ne dediler bilmiyorum ama burnunu yıkayıp açabilirsin kuzum yan yatırıp şırıngayla ya da serum fizyolojikle yıkıyorsun biz öyle yapıyorduk, bir de günde 3-4 kez kucağına gaz çıkarır gibi al ve elini tümsek yapıp aşağıdan yukarı pat pat yap bu da balgamın ciğerlere inmesini engelliyor, indiyse de yukarı çıkmasını kolaylaştırıyor. Rsv ye çevirmişti kızımda hastanede öğretmişlerdi bunları. Rabbim şifa versin tez vakitte iyi olun inşallah kuzum ❤️🌸